20 oct 2014

Alhamdulillah aku diberi peluang utk mencecah ke usia ini...30 tahun...
Bgn pg mak da wish selamat hari lahir...aku tersenyum bersyukur aku masih dpt melihat mak ; abah; adik dan kucing2 kesygn..
Jauh sudut hati aku juga berharap dpt melihat dia ada dpn mata aku...namun aku tahu semuanya terbatas...
Aku teruskan lgkah utk trus mensyukuri sgalanya...

Aku punya byk kekurgn diri; kdg aku terlupa mengucapkan syukur semuanya ini adalah driNya. Kdg aku terlupa ketika gembira; esok ceritanya berganti. Rasa itu menduga bagaimana aku harus perlu selalu jgn terlupa.
kadang aku anak yg tidak sempurna mana; pengorbanan keluarga kadang aku terlupa...dan
jauh dr sudut hati sejauh mana aku ingin bergembira hari ini; aku tahu aku dah byk membuat dia tidak senang dgn ku...sejak kepulgn tempoh hari...
namun aku lakukan semuanya ; menulis semuanya hnya kerana itulah diriku...bgmn kata maaf mampu memadamkan semuanya sedangkan itulah dr hatiku...

Aku cuma berharap aku tabah dan bergembira seadanya...aku mahu merasai semua yg aku ingin hargai keluarga; dia dan sahabat2 bahagia seadanya wpun tanpa kehadiran aku...cukup sekadar aku tahu semuanya berasa kuat menghadapi hari2 yg mendatang...

Utk mak dan abah...semoga Allah menyayangi kalian dan memberi kesihatan yg bertambah baik dan menjaga kalian ketika aku jauh dari sini...terima kasih sgala pengorbanan kalian...

Utk dia; moga Allah memudahkan urusan2 mu...memberi dia semgat menjalani hari2nya dan pastinya aku antara org yg yakin dia pastinya akan berjaya dan diredhaiNya selalu...terima kasih utk kehadiranmu selama ini...sy pasti segalanya bertambah baik...ini doa sy pada hari lahir sy ..sy ingin skali awk bergembira..

Utk sahabat2...aku pasti kalian juga menghadapi hari2 yg adakalanya sukar...aku mohon Allah bersama kalian...kalian juga berhak berbahagia seadanya...terima kasih utk pershbtn selama ini...

Semoga doaku ini mampu menggantikan segala kesilapan dan kekhilafan diri ..selamat berjuang utk hari2 mendatang; ketika semuanya jauh dr ku..moga Allah lindungi diriku dan jagakan kalian...kali ini kepergian ku mmg sndr...