Aku jumpa cinta lokasi ke?

Jeng jeng...tajuk di atas sekejap lg ..
Di sini subuh jam 0415..tapi aku bgn dkt kul 5 dan 0525 dh syuruk dan matahari mencerahkan bumi davoa.. buka2 langsir tgk2 btul2 depan sm lanang mall tempat smx exhibition center...
Kali ni mmg best sbb hotel dkt dgn exhibition hall. Tak perlu naik shuttle bas..save gler..tp jauh sket la menapak...ok takpe boleh bakar kalori...
First day..siap setup smlm ; arini touch up saja. Done..
Nnti upload gambar booth..
Hari pertama aku rjn la bercakap...
Harap esok masih ada smgt yg sama..
Cuma rsnya arini sgt kurg potential importer..maybe esok..inshaa Allah...
Ok belah malam decide nak join dinner opening ceremony dgn delegasi lain2 negara n malaysia..mujur ada makanan halal.ok dpt makan free..takyah susah2 masak..
Duduk satu meja dgn trade visitor dri los angeles.layan aje and friendly...
Tgh2 borak duduk sebelah bos aku; dia bukak cite; delegasi ada yg tnya aku ni anak dia ka bini dia ka...hahaha...no wonder; ye la da aku dgn bos je yg duk wakil company..what to do..aku rilek je...n jgn jd doa sudah...takmau aku jd no 3 .chett..haha...
Ok mcm2 hiburan disajikan malam ni..plg menarik perhatian..jeng2...weh aku jumpa cinta lokasi aku yg pertama sepjg karier berada di oversea..wehuu..aku tertarik sbb dia nyanyi lagu samsons weh :: kenangan terindah :: lagu yg satu ms dulu aku duk gila ...huhu ..sgt menarik..org filiphina nyanyi lagu indon.n sedap..n berbakat n hensemmmm....weehuuu..betapa histeria nya mereka terhadap beliau..nasib aku dpt control...aku lgsg tak tahu nama dia..last song he performed is u raise me up by josh gorban..mmg beautiful ballad voice...
Dlm hati aku nak search la sapa la dia ni...
Before that ada bdk kecik perform...pn best suara dia...teringat bakat charice yg aku pnh tahu bila bc reders digest duu...berbakat besar org philiphine smpi boleh perform kat europe or us...an lg satu special performer buat mcm sound n rhythm... haih mcm2 org arts ni..gifted...
Dlm bas nak blk..duk sebelah delgasi manila...trus she told me who is my cinta lokasi...
Weehuu...dah tahu dah...christian bautista..very popular in here and indonesia.. he is also an actor...
Weehuu smpi blk before menulis ni aku duk stalk mamat tu la...haha...jeng jeng...weh mcm remybishak dak??? No wonder jd cinta lokasi aku...hahaha...
Weh...33 years old dahh...n born on 19 oct...haha meti dia baik hati mcm aku kan??? Haha..sila jgn bernanah telinga...adeh aku jmpe cinta lokasi...mahu follow n like page dia la pasni...wakaka...
Ok itu aje utk hari ni...23 oct 2014...
Mati itu pasti ..arwah wan dian kembali ke rahmatullah...
Semoga arwah ditempatkan di klangan beriman...aamin...
Dan apa khabar agaknya maka abah..smoga semuanya baik letika aku maish di sini ...aaminnn...