Aku ke davao

0530 pagi di sini umpama 0730 pagi di malaysia. 1800 ptg disn umpama jam 2000 di malaysia da n penerbangan ke sini amat memenatkan diriku...
Alhamdulillah pagi ini aku bgn dan cuba utk berasa sihat setelah semalam mmg bnr2 menarik seluruh tenaga aku utk memulakan tugas di sini....
Aku berada di davao filiphina sekarang 23 oct 2014. 3 hari slps usia ku menjangkau 30 tahun...terasa benar badan ku berlainan...byk kehlgn tenaga yg jika sebelum  ini aku mampu lakukan ini. Mgkin juga dipengaruhi faktor kurg berehat dan tidak cukup tidur, berat badan juga tak menjadi stabil, selera makan juga berubah2...,terasa masalh metabolisme kembali perlu menjadi perhatian utk didisplinkan semula..
Davao...fruitful city...byk buah tp mahal...
Yg lain2 aku masih belum tahu apa yg istimewa di sini...
Moga hati ini terus tabah dan selamat berusaha utk hari ini...